Ez a tudásbázis segédlet elérhető videó és szöveges formában is. A szöveges tartalom a videó alatt található.
Az automata válaszüzenet funkcióval rendszerünk a beállított postafiókra érkező levelekre automatikusan egy előre megírt válasz üzenetet küld.
A válasz üzenet tárgya, illetve az üzenet törzs is megadható.
Az ügyfélszolgálatba való bejelentkezést követően (Bejelentkezés az ügyfélszolgálatba) kattintson az Automata válaszüzenet ikonra.
Ezt követően kattintson a + BEKAPCSOLÁS gombra.
A megnyíló ablakban töltse ki a beviteli mezőket az alábbiak szerint:
- Email cím: Válassza ki a kívánt email címet
- Beállítási típusok: Állandó vagy Időzített (**)
- Tárgy: Adja meg az email tárgyát
- Üzenet: Adjon meg egy automata válaszüzenetet
(**) Beállítási típusok:
Állandó: Egy jelölőnégyzet kipipálásával tudja automata válaszüzenetét be-, és kikapcsolni. A válaszüzenetek mindaddig automatikusan kiküldésre kerülnek, míg ki nem kapcsolja azt. Időzített: Ezt az opciót választva egy előre meghatározott időintervallumon belül küldi rendszerünk az automata válaszüzeneteket.
A tárgy mezőben a %subject% változót használva az automata válasz üzenetben eredeti, kapott email tárgya is megjelenítésre kerül (Pl: Automata válaszom: %subject%).
Ezt követően kattintson a Mentés gombra.
A rendszer pillanatokon belül létrehozza az automata válaszüzenet beállítását, melyet a későbbiekben egy kapcsoló átbillentésével ki/be kapcsolhat.