Főoldal / Ügyvitel, számlázás / .hu domain név más szolgáltatótól való átkérése
Értékelés:
Hasznosnak találta cikkünket?

.hu domain név más szolgáltatótól való átkérése

Tudásbázis cikkünk részletesen szemlélteti, hogyan működik egy domain név más szolgáltatótól a Nethelyhez történő átkérése.

1. A Nethely.hu domain menüpontja alatt található domain ellenőrzőbe gépeljük be domain nevünket, majd kattintsunk az ELLENŐRZÖM gombra.



2. Ha a domain név más szolgáltatónál már regisztrálva van, akkor a domain ellenőrző azt az információt fogja írni, hogy "A domain sajnos foglalt" és az átregisztrációs díj alatt egy Átkérés feliratú gomb jelenik meg az oldalon.
Kattintsunk az Átkérés gombra.


3. A felugró ablakon kattintsunk a "zöld bevásárló kosár" ikonra.


4. A kosárban megjelenik az előzőleg kosárba helyezett domain, annak éves fizetendő díja, illetve lejjebb gördítve a rendelés leadásához kötelezően kitöltendő adatok is.


Töltsük ki a szükséges adatokat. Amennyiben nem a domain jelenlegi tulajdonosának adatait adja meg (pl. Magánszemény nevére van bejegyezve a domain, de cégre szeretné átregisztráltatni), akkor domain átkérés és igénylőváltás is fog történni.
Ennek részleteit a 9. pontban találja. A domain jelenlegi tulajdonosát Ezen a linken ellenőrizheti.


5. A kötelező adatok kitöltését és a lap alján található 2 jelölőnégyzet bepipálását követően kattintsunk a MEGRENDELÉS gombra.


6. A megrendelés leadása után megjelenő ablakban kattintsunk az Igénylőlap letöltése gombra, illetve lejjebb gördítve válasszuk ki a kívánt fizetési formát: az Online fizetés-t a bankkártyás fizetéshez vagy a Díjbekérő letöltése gombot az összeg átutalásához.




7. A szerződés kinyomtatása után az alábbiakra lesz szükség:

- Magánszemély vagy egyéni vállalkozó esetén: Írja alá a szerződést, és 2 tanúval tanúztassa le.

- Cég esetén: Írja alá és bélyegezze le a szerződést. Szükséges csatolni a cég aláírási címpéldányát is.

- Alapítvány esetén: Írja alá a szerződést. Szükséges csatolni az alapítvány alapító okiratát is.

A szerződést, illetve az szükséges dokumentumokat juttassa el hozzánk az alábbi lehetőségek egyikén:

- Elektronikus formában (bescannelve vagy lefényképezve) az info@nethely.hu e-mail címre

- Postán a 1115 Budapest, Halmi utca 29. címre

8. A szerződés, illetve a fizetendő díj beérkezését követően a domain átkérése automatikusan elindításra kerül.

9. Ha a domain néven igénylőváltás is történik, azt a dokumentumok visszaküldésénél Ön is tudja jelezni felénk, de ha ez véletlenül elmarad, a domain átkérés indítását követően az Internet Szolgáltatók Tanácsa is jelezni fogja a domain lemondó nyilatkozat hiányát.
Ekkor Lemondó nyilatkozat címmel egy új dokumentumot küldünk ki, mely azt tartalmazza, hogy a domain név jelenlegi tulajdonosa lemond a domain kezelői jogáról az új tulajdonos javára.
(Fontos, hogy amennyiben a régi tulajdonos cég vagy alapítvány volt, akkor szükséges annak aláírási címpéldányát vagy alapító okiratát is csatolni!) A nyilatkozatot aláírás után juttassa vissza hozzánk és a domain átkérés folyamata folytatódik.

Ezt az oldalt eddig 1386 alkalommal keresték fel.

Bejelentkezés

e
s
c
Felhasználó megjegyzése
Hibás bejelentkezési adatok!
Még nincs fiókja? Regisztráljon