Hoppá!
Rendszerünk tiltásokat észlelt az Ön IP-címével kapcsolatban. A részletek megtekintéséhez kattintson a Tovább gombra.
TOVÁBB Bezár- Magánszemély vagy egyéni vállalkozó esetén: Írja alá a szerződést, és 2 tanúval tanúztassa le.
- Cég esetén: Írja alá és bélyegezze le a szerződést. Szükséges csatolni a cég aláírási címpéldányát is.
- Alapítvány esetén: Írja alá a szerződést. Szükséges csatolni az alapítvány alapító okiratát is.
A szerződést, illetve az szükséges dokumentumokat juttassa el hozzánk az alábbi lehetőségek egyikén:
- Elektronikus formában (bescannelve vagy lefényképezve) az info@nethely.hu e-mail címre
- Postán a 1115 Budapest, Halmi utca 29. címre
8. A szerződés, illetve a fizetendő díj beérkezését követően a domain átkérése automatikusan elindításra kerül.
9. Ha a domain néven igénylőváltás is történik, azt a dokumentumok visszaküldésénél Ön is tudja jelezni felénk, de ha ez véletlenül elmarad, a domain átkérés indítását követően az Internet Szolgáltatók Tanácsa is jelezni fogja a domain lemondó nyilatkozat hiányát.
Ekkor Lemondó nyilatkozat címmel egy új dokumentumot küldünk ki, mely azt tartalmazza, hogy a domain név jelenlegi tulajdonosa lemond a domain kezelői jogáról az új tulajdonos javára.
(Fontos, hogy amennyiben a régi tulajdonos cég vagy alapítvány volt, akkor szükséges annak aláírási címpéldányát vagy alapító okiratát is csatolni!)
A nyilatkozatot aláírás után juttassa vissza hozzánk és a domain átkérés folyamata folytatódik.