Hoppá!
Rendszerünk tiltásokat észlelt az Ön IP-címével kapcsolatban. A részletek megtekintéséhez kattintson a Tovább gombra.
TOVÁBB Bezár- Kiszolgáló: mail.nethely.hu
- Titkosítási mód: SSL/TLS
- Port: (IMAP) esetén 993, (POP3) esetén 995
- Biztonságos jelszó-hitelesítés megkövetelése a bejelentkezéshez: A jelölőnégyzet ne legyen bepipálva
- Kiszolgáló: mail.nethely.hu
- Titkosítási mód: SSL/TLS
- Port: 465
- Biztonságos jelszó-hitelesítés megkövetelése a bejelentkezéshez: A jelölőnégyzet ne legyen bepipálva
Ha elkészült a kitöltéssel, kattintson a Tovább gombra.
6. Végül adja meg a postafiók jelszavát és kattintson az OK gombra.
Az Outlook teszteli a beállításokat és sikeres beállítás esetén az alábbi felirat jelenik meg.
A varázsló bezárásához végül kattintson az OK gombra.
- Az ügyfélszolgálaton a postafióknál nincs bekapcsolva a távoli levélküldő elérése funkció, így az Outlook a kimenő levélkiszolgáló (SMTP) hibát fogja kiírni. A funkciót Itt tudja bekapcsolni.
- Helytelen titkosítás, protokoll vagy port választása esetén az Outlook szintén hibát ír a teszt során. Ügyeljünk arra, hogy SSL használata esetén az IMAP 993-as portot, POP3 esetén pedig 995-ös portot használjunk. A küldő szerver esetén az SSL portja: 465. A paraméterek pontos megadásáról ezen a linken olvashat bővebben.
- Túl sokszori hibás email cím vagy jelszó próbálkozás esetén email szerverünk 1-2 órára tiltó listára teheti az Ön IP címét. Ezt a Nethely.hu munkatársai ellenőrizni tudják, azonban szükség lesz az Ön IP címére, amelynek kiderítésében több weboldal is segít: Mi az IP címem?