Főoldal / Ügyvitel, számlázás / Számlafizetők rögzítése, adatainak módosítása
Értékelés:
Hasznosnak találta cikkünket?

Számlafizetők rögzítése, adatainak módosítása

A Nethely rendszerében egyetlen fiókhoz több számlafizető felvitelére is lehetőség van. Bár a szolgáltatások tulajdonosa mindig a fiók tulajdonosa lesz, illetve a domainek is ugyan ezen adatokkal kerülnek regisztrálásra (például a tulajdonos adatai kerülnek az Internet Szolgáltatók Tanácsához is), de a szolgáltatásról kiállított számla eltérő vevő adatokkal rendelkezhet. Ehhez a szolgáltatások megrendelésekor rögzíthetünk számlafizetőt, illetve azt az ügyfélszolgálatra belépve bármikor módosíthatjuk.

Az ügyfélszolgálat a Számlafizetők menüpont alatt listázza a rögzített számlafizetőket és a számlafizetőkhöz tartozó előfietések számát is. Itt van lehetőségünk új számlafizető rögzítésére, illetve a már rögzített számlafizető adatainak módosítására is.

Példa: Van egy rögzített számlafizetőnk, akihez tartozik 2 (éves díjfizetésű) szolgáltatás, amelyek közül az egyiket előző hónapban egyenlítettük ki, a másik szolgáltatás díjbekérője most készült el. Ha ezen a számlafizetőn szeretnénk címet módosítani, akkor a módosítást követően a még be nem fizetett díjbekérő érvénytelenítésre kerül és a rendszer azonnal létrehoz egy másik díjbekérőt (másik díjbekérő számon) az új adatokkal. Az előző hónapban kiállított számlával már semmi sem fog történni, a hozzá tartozó következő éves díjbekérő pedig már az új címmel kerül kiállításra.

Fontos!
- A fiók tulajdonos adatait az ügyfélszolgálaton nem módosíthatjuk, ebben ügyfélszolgálatos kollégáink tudnak segíteni.

- Ha szeretnénk a díjbekérőnkön lévő számlafizető adatait módosítani (pl. cím módosulás miatt), akkor erre csak addig van lehetőségünk, amíg a díjbekérő összegét nem fizettük be!
Miután a díjbekérőre befizetett összeg rögzítésre kerül, rendszerünk automatikusan kiállítja a számlát - a díjbekérő alapján -, így ebben az állapotban a számlafizetőt a kiállított számlán már módosítani nem lehet.

Számlafizető adatainak módosítása

Az ügyfélszolgálatba való bejelentkezést követően (Bejelentkezés az ügyfélszolgálatba) kattintson a Számlafizetők ikonra.



A megnyíló ablakban láthatjuk a tesztként rögzített számlafizetőket. - Ügyfél fiókunk a Kovács Kft., ennek adatait itt az ügyfélszolgálaton nem módosíthatjuk.
- Az első, már rögzített számlafizető Kovács István
- A második, rögzített számlafizető az Akármilyen Kft - példánkban ezt fogjuk Akármilyen Zrt. -re módosítani.

Kattintsunk a módosítani kívánt számlafizető sorában lévő villáskulcs ikonra.



Ekkor megjelenik a számlafizetőhöz tartozó összes adat. Javítsuk a kívánt mezőket, majd kattintsunk a MENTÉS gombra.



A mentést követően a listában már az új, javított adatok jelennek meg:



A Díjbekérők menüre kattintva láthatjuk, hogy a D-2018/006048-as számú díjbekérő - amely a módosítás előtt befizetetlen státuszban volt - adatai is módosultak. Ha a módosítást követően kerül kiegyenlítésre a díjbekérő összege, akkor a számla már a javított adatokkal készül el.



Ezt az oldalt eddig 171 alkalommal keresték fel.

Bejelentkezés

e
s
c
Felhasználó megjegyzése
Hibás bejelentkezési adatok!
Még nincs fiókja? Regisztráljon