Elérhetővé tettük rendszerünk legújabb verzióját (2018.10.12)

Az újdonságokról az alábbiakban olvashat.

Automata válaszüzenet

Ez a szolgáltatás sok esetben nagyon hasznos lehet, mert automata üzenetet küldhet vele azoknak az embereknek, akiktől levelet kap.
Alkalmazható például, ha Ön szabadságon van, cégéhez beérkező leveleinek sikeres kézbesítéséről tájékoztatná ügyfeleit vagy esetleg egy megszűnt fiókjáról értesíteni ismerőseit. A szolgáltatás beállítása 1 percet vesz igénybe és egy kapcsoló átbillentésével ki-, bekapcsolható. Mindezek mellett a beállításhoz az emailcím használójának nem szükséges belépnie az elektronikus ügyfélszolgálatba, ugyanis a szintén újdonságként megjelenő Fiókbeállítások eléréséhez elegendő az email cím és a hozzá tartozó jelszó ismerete.

Fiókbeállítások
(ügyfélszolgálati hozzáférés nélkül)

Email címeket adott alkalmazottainak, kollégáinak vagy barátainak és szeretné ha a fiók beállításait Ők is tudnák módosítani? Mostantól lehetősége van erre, ugyanis minden email fióknál engedélyezheti a 'Fiókbeállítások' elérését a felhasználói részére. Ez a lehetőség nagyon hasznos, mert mindneki szabadon, a tárhely tulajdonosa/karbantartója nélkül állíthatja be email címe jelszavát, automata válaszüzenetét, illetve több hasznos információt láthat a fiókra vonatkozóan.

Új webmail kliens: Rainloop

Régóta terveztük bővíteni a választható webmail klienseket, és most találtunk egy ígéretes fejlesztést.
A rainloop egy leginkább gmail-hez hasonlító webmail kliens, amely modern megjelenése mellett lehetőséget biztosít több fiók egyidejű beállítására. Jó alternatíva lehet asztali kliensek kiváltására, ezt segítendő, akár hangjelzéssel is jelezheti egy-egy email érkezését. További extraként említendő, hogy a rendszer mobil nézetet is kínál, így a legkülönfélébb kijelzőkön használhatja ki a webmail előnyeit.

Óránként küldhető emailek szabályozása

Először is fontos leszögezni, hogy mi sem szeretjük a korlátozásokat, azonban kompromisszumot kellett kötnünk felhasználóink védelme érdekében.
Aki komolyabban érdeklődik a levelezés iránt, az tudja, hogy nagy mennyiségű levél rövid idő alatt történő kiküldése megfelelő beállítások nélkül következményekkel jár. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a legnagyobb problémákat a feltört fiókokból kiküldött levelek okozták. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a levelezés zavartalanul működjön. Többek közt korábban már megkezdtük a kimenő levelek vírusszűrését, bevezettük a Nethelynél egyedi, feladókra vonatkozó szabályt, folyamatosan monitorozzuk a kimenő levelek számának alakulását és nem utolsó sorban figyeljük a feketelistákat. Valami mégis hiányzott, ez pedig az óránként küldhető levelek szabályozása.
Hónapokkal ezelőtt megkezdtük az adatok gyűjtését, hogy olyan limitet állapíthassunk meg, ami nem zavarja a felhasználóink megszokott levelezését, de képes kiszűrni a nem rendeltetésszerű használatot.

Email napló
Statisztika a kimenő levelezésről

Az óránként küldhető levelek szabályozása mellett elengedhetetlen, hogy mindenki nyomon követhesse kimenő levelei alakulását, éppen ezért egy átlátható és teljes statisztikát készítettünk a kimenő levelezésről. Probléma esetén - melyről emailben is tájékoztatjuk - rögtön megtalálhatja a gondot okozó email címet, illetve akár monitorozhatja is cége, kollégái kimenő levelezését (persze csak mennyiségi információk alapján). A statisztikában az elmúlt 24 óra eseményeit láthatja.

Számlafizetők

Ezidáig kizárólag az telefonos ügyfélszolgálatunktól lehetett számlafizetőkre vonatkozó beállítást kérni, mostantól viszont ügyfeleink is elvégezhetik a szükséges módosításokat az elektronikus ügyfélszolgálaton bármikor és azonnal.

info@nethely.hu

+36-1-445-2040

+36-1-445-2038

Kérdése van?
Üzenjen nekünk!